۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۵۴۲

انتخابات هیات مدیره مجمع عالی حکمت برگزار شد| آیت الله فیاضی رییس ماند

انتخابات هیات مدیره مجمع عالی حکمت برگزار شد| آیت الله فیاضی رییس ماند
با برگزاری انتخابات هیات مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی، بار دیگر آیت الله فیاضی به عنوان رییس این مجمع انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دویست و چهل و یکمین جلسه هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه، انتخابات هیات مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی نیز برگزار شد که طی آن آیت الله غلامرضا فیاضی بار دیگر برای مدت دو سال به عنوان رییس مجمع از سوی اعضا انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حسن معلمی، جانشین رییس و دبیر، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا؛ معاون آموزش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عباسی معاون پژوهش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن قمی؛ معاون بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین عزالدین رضانژاد؛ معاون امور مالی و محمدباقر خراسانی به عنوان مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی انتخاب شدند.

خراسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان دیگر جزییات جلسه هیات مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی، گفت: در این جلسه که نخستین جلسه هیات مدیره در سال جدید به شمار می رفت، اعضا بر این نکته تاکید کردند که فعالیت های مجمع تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل باشد.

وی اظهار داشت: بر اساس همین تصمیم گروه فلسفه سیاسی مجمع نخستین جلسه خود را با موضوع هم اندیشی کرونا و فلسفه سیاسی به صورت آنلاین در تاریخ 27 فروردین ماه برگزار می کند.

خراسانی یادآورشد: سایر گروه های علمی مجمع عالی حکمت اسلامی نیز می توانند از ظرفیت فضای مجازی برای پیگیری مباحث و برنامه های آموزشی، پژوهشی، نشست ها و سمینارها استفاده کنند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات